Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Praca zdalna w social media (SMM)

122

Zaprojektuj i wdroż linkowy wybuch na stronie

51 PLN

Szukam specjalisty, który może wymyślić i zrealizować(!) infopowód, dzięki któremu można uzyskać "wybuch linków" na stronie. Interesują mnie udane przypadki i cena. Potrzebne są linki do stron partnerskich. GEO Niemcy, Chile, Polska, Bułgaria, Rumunia. Strony w prywatnej…

Kupowanie linkówPromocja w sieciach społecznościowych (SMM) ∙ 2 oferty

Smm ДІЄВИЙ dla salonu urody w Krakowie, Polska

559 PLN

Usługi salonu - kolorystyka, masaż, manicure, strzyżenie Kraków - dość specyficzny pod względem zbioru audytorium Zadania - wzrost subskrybentów polskiej publiczności o co najmniej 150 miesięcznie - stworzenie planu mediów i treści - publikowanie postów i historii, które są…

Promocja w sieciach społecznościowych (SMM) ∙ 5 ofert

Promocja marki dostawczej w mediach społecznościowych

3051 PLN

Specjalista ds. mediów społecznościowych w Charkowie Zarządzanie SMM (insta+fb) Krosowanie To 4 strony - 4 miasta - Charków (główna lokalizacja), Połtawa, Kijów, Odesa - krosowanie. Doświadczenie minimum 4 lata, zrozumienie kpi,er,err. Dodatkowym atutem będą przypadki pracy z…

Promocja w sieciach społecznościowych (SMM) ∙ 5 ofert

Rozkręcanie grupy na Viberze

51 PLN

Dzień dobry, potrzebni są subskrybenci do grupy Viber. Ilość: od 100 do 1000 osób. Powinni to być nieoczywiste boty. Konieczne jest przyciągnięcie realnych klientów do grupy na Viberze (głównym celem jest zwiększenie sprzedaży i liczby rzeczywistych klientów). Promowanie grupy.…

Promocja w sieciach społecznościowych (SMM) ∙ 2 oferty

Promowanie strony na Instagramie

Strona z produktami dla wojskowych i aktywnego wypoczynku. Potrzebna reklama, zwiększenie audytorium i liczby zamówień. Szukam specjalisty początkującego, który zaakceptuje wynagrodzenie w % od sprzedaży + minimalna stawka.

Sprzedaż i generowanie leadówPromocja w sieciach społecznościowych (SMM) ∙ 16 ofert

Konsultacja dotycząca SMM/marketingu

102 PLN

Dzień dobry. Potrzebna konsultacja dotycząca SMM/marketingu, branża - handel towarowy, galanteria. Szukam kogoś, kto pracuje w tej dziedzinie, rozumie, zna rynek, standardy, wynagrodzenia, itp. (głównie interesuje mnie Instagram i ewentualnie TikTok) Przybliżona lista…

Promocja w sieciach społecznościowych (SMM) ∙ 8 ofert

Targetowana reklama dla adwokata

Trzeba stworzyć reklamę ukierunkowaną dla adwokata. Oto strona https://advokat-shtepa.com/ Reklama będzie prowadzić na stronę. Płatność poprzez bezpieczną transakcję. Przed rozpoczęciem pracy omawiamy specyfikację, edytujemy, a płatność będzie ściśle zgodna z specyfikacją.

Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Reklama w mediach społecznościowych ∙ 22 oferty

Reklama pracowni krawieckiej w mediach społecznościowych.

Należy przygotować reklamę dla pracowni krawieckiej na mediach społecznościowych - Instagram, FB, i/lub ewentualnie Google Ads - nie wiem, co będzie lepsze, proponuj swoje opcje reklamy - istnieje strona internetowa w języku angielskim - Pracownia zajmuje się naprawą odzieży -…

Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Reklama w mediach społecznościowych ∙ 23 oferty

Tworzenie strony w wiki

51 PLN

Szukam osoby, która będzie w stanie stworzyć stronę na Wikipedii lub wyjaśnić, jak to się robi, w wersji anglojęzycznej. Nie dla osoby, ale dla startupu. Potrzebne dla dobrej i wysokiej jakości linku zwrotnego z Wikipedii do naszej witryny, aby zwiększyć zaufanie do strony.…

Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Reklama w mediach społecznościowych ∙ 1 oferta

Konfiguracja reklam w Facebook Ads

Dzień dobry, szanowni specjaliści. Potrzebna jest konfiguracja konta reklamowego na Facebooku. Problem polega na tym. Zakupiliśmy dobre rozgrzewane konta. Jednak podczas wiązania karty pojawia się błąd i informacja, że na koncie nałożone są ograniczenia. Pracowaliśmy z proxy…

Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Reklama w mediach społecznościowych ∙ 28 ofert

Specjalista od targetowania z doświadczeniem w obszarach e-learningowych

Poszukujemy targetologa z doświadczeniem w obszarach e-learningu. Jestem pewna, że tutaj znajdę osobę, która potrafi analizować audytorium, opracowywać skuteczne strategie i uruchamiać kampanie reklamowe, które przynoszą rezultaty. Będziemy pracować zdalnie, ale chcemy być…

Sprzedaż i generowanie leadówPromocja w sieciach społecznościowych (SMM) ∙ 36 ofert

Uruchomienie Instagrama dla biznesu (doradztwo prawne i finansowe)

203 PLN

Należy uruchomić nowo utworzoną stronę instagram dla firmy prawniczej. Istnieją pierwsze zasady i około 9 pierwszych postów. Należy skonfigurować wszystko, umieścić, udzielić wskazówek dotyczących dalszego prowadzenia konta. wszystkie szczegóły już napiszę na priv.…

Projektowanie stron w mediach społecznościowychPromocja w sieciach społecznościowych (SMM) ∙ 17 ofert

Specjalista od reklam na Facebooku

Witam wszystkich, potrzebuję konsultacji dotyczącej Meta Ads. Tylko doświadczeni targetolodzy, którzy znają sztuczki. Proszę podać cenę za 1 godzinę Dziękuję

Reklama w mediach społecznościowychPromocja w sieciach społecznościowych (SMM) ∙ 4 oferty

Marketing w mediach społecznościowych dla aplikacji mobilnej

Buduję aplikację mobilną i niedawno wydałem pierwszą wersję MVP. Jest to w dziedzinie psychologii edukacyjnej, aplikacja zawiera kilka mini gier, które uczą rozróżniania emocji. Obecnie jest darmowa, ale w przyszłości planuję wprowadzić subskrypcję. Poszukuję freelancera do…

Reklama w mediach społecznościowychPromocja w sieciach społecznościowych (SMM) ∙ 16 ofert

Uruchomienie reklamy na TikToku

Dzień dobry. Szukam specjalisty w swojej dziedzinie do uruchomienia reklamy na TikToku. Należy uruchomić reklamę wideo i doradzić, jak osiągnąć maksimum z tej reklamy. Tylko osoba znająca się na rzeczy. Pokażę przykład konkurentów.

Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Reklama w mediach społecznościowych ∙ 10 ofert

Praca w social mediach może przybierać bardzo różne formy. Oczywiście w dzisiejszych czasach najwięcej osób mówi o tzw. influencerach, czyli znanych osobach, które wykorzystują swój wizerunek do promocji określonych wydarzeń, dóbr lub usług. Jednak wcale nie trzeba być gwiazdą YouTube'a lub znaną osobą do tego, aby pracować w social mediach. Obecnie bardzo popularnym działem marketingu jest bowiem tzw. SMM, czyli Social Media Marketing. Co jasne, polega on na promowaniu określonych produktów albo usług za pośrednictwem mediów społecznościowych. Aktualnie oferty pracy w social mediach często dotyczą właśnie takich działań. Co warto wiedzieć o SMM i gdzie szukać zleceń o takim charakterze?

Rodzaje prac i zadań dla pracujących jako social media manager

Na pewno nikogo nie zaskoczy fakt, że przy prowadzeniu social mediów praca polega przede wszystkim na komunikacji. Jednak tutaj nie chodzi o zwykłe pisanie wiadomości, ponieważ cała komunikacja SMM ma jasno sprecyzowany cel. W przypadku social media managera praca może zakładać między innymi:

  • tworzenie treści postów oraz grafik zamieszczanych na mediach społecznościowych marki;
  • planowanie postów i angażowanie osób obserwujących do aktywności na profilu;
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz wszystkimi fanami marki;
  • promowanie firmowej oferty ze szczególnym naciskiem na określone produkty lub usługi;
  • komunikacja z klientami i odpowiadanie na ich pytania;
  • współpraca z innymi specjalistami odpowiedzialnymi za rozwijanie produktu lub usługi.

Wymagania dla social media specjalistów

Praca zdalna w social mediach może wydawać się bardzo łatwa. Natomiast w praktyce wszyscy specjaliści od SMM muszą cechować się określonymi umiejętnościami. Przede wszystkim liczy się tutaj zdolność do angażowania odbiorców treści i przyciągania ich uwagi. Dlatego takie osoby muszą znać zasady marketingu oraz umieć wykorzystać je w praktyce.

Oczywiście moderator social media w pracy zdalnej musi także biegle odnajdować się w realiach mediów społecznościowych. Tutaj znów można napisaĆ, że jest to kwestia pozornie prosta, ale w praktyce okazuje się bardziej skomplikowana. Dlaczego? Ponieważ każdy portal społecznościowy ma swoją specyfikę oraz określoną formę komunikacji pomiędzy użytkownikami. Z tego względu każdy social media specjalist w pracy musi korzystać z określonych rozwiązań, które sprawdzają się w przypadku poszczególnych portali.

Zalety pracy na Freelancehunt dla social media specjalistów

Rozwój mediów społecznościowych trwa w najlepsze i nic nie wskazuje na to, aby miał on wyhamować. Dlatego praca dodatkowa w social mediach może okazać się bardzo przyszłościowym zajęciem z dobrymi perspektywami zatrudnienia. Pod tym względem warto więc postawić na zdobywanie doświadczenia i nowych umiejętności.

Nie można także zapominać o innych atutach związanych z taką pracą. Warto choćby wspomnieć, że w przypadku social media marketingu praca ma niemal zawsze charakter zdalny. Jest więc to świetna opcja dla osób ceniących sobie niezależność i możliwość samodzielnego ustalania grafiku pracy.

Pełną swobodę działania zapewnia również portal Freelancehunt. Nasza nowoczesna platforma dla freelancerów pozwala na łatwe wyszukiwanie oraz aplikowanie do zamieszczonych zleceń. Każdy zarejestrowany freelancer może odpowiadać na ogłoszenia z różnych kategorii. Przykładem może być reklama w mediach społecznościowych lub reklama kontekstowa, czyli kategorie pokrewne dla pracy zdalnej jako SMM. Natomiast osoby z umiejętnościami graficznymi mogą np. zgłaszać się do zleceń w zakresie projektowania stron w social mediach.

Gdzie znaleźć pracę dodatkową dla social media specjalistów?

W przypadku social media specjalistów oferty pracy są dostępne pod tym linkiem. Jest to zbiorcza kategoria, dlatego można w niej odnaleźć bardzo zróżnicowane zlecenia. Freelancerzy powinni zatem uważnie czytać treść poszczególnych ogłoszeń, a zwłaszcza sekcję z opisem zakresu prac oraz wymagań.

Jeśli ktoś ma duże doświadczenie w pracy prowadzenia social mediów, może odpowiadać również na inne zlecenia dotyczące takich portali. We Freelancehunt nie ma ograniczeń dotyczących szukania pracy, dlatego freelancerzy mogą tutaj działać z pełnym zaangażowaniem. Tak naprawdę wszystko zależy od ich możliwości oraz mocy przerobowych.

Oferty pracy i zlecenia w dziedzinie SMM

Praca social media managera może polegać na współpracy z bardzo różnymi klientami. Czasami wsparcia takiego specjalisty poszukają influencerzy oraz osoby prowadzące tematyczne profile w mediach społecznościowych. Wtedy projekt ma zazwyczaj swoją indywidualną tematykę, którą musi umiejętnie wykorzystać freelancer.

Z drugiej strony niektóre ogłoszenia są publikowane przez agencje social media i praca z takimi firmami wygląda już inaczej. Agencje mogą np. poszukiwać osób specjalizujących się w obsłudze profilów na danym portalu. Ponadto takie firmy w wielu przypadkach stawiają większe wymagania potencjalnym kandydatom. Ma to jednak swoje plusy, gdyż agencje często są w stanie zapewnić stały dopływ zleceń dotyczących social media marketingu i pracę o charakterze cyklicznym.

Tym samym mowa tutaj o naprawdę dużym zróżnicowaniu pod kątem wykonywanej pracy. To zaś wpływa również na wymagania stawiane przed freelancerami. Prawdziwy specjalista ds. social media w pracy musi więc cechować się pewną elastycznością, a także umiejętnością przystosowania się do specyfiki poszczególnych projektów. Obydwie te cechy z pewnością będą istotne dla wszystkich klientów zainteresowanych jego usługami.